Träning träning träning

Gick upp tidigt i morse, kvart över åtta. För att hinna med 20 över 9 bussen
in till simhallen. Träffade Bine där utanför och så vart det att träna i typ
en och en halv timme. Efter det gick vi runt lite på stan.
Jag köpte en ny mp3, då min gamla gått sönder. Så hittade jag ett par
jeansleggings för bara 100:- på vila. De hade två bord helt fulla med jeansleggings.
Så rekomenderar att åka in till stan och kika lite, fast en hel massa som såg bra ut.

På stationen sen, när Bine tagit tåget, stöte jag på märten.
Var ett tag sen man stötte på henne så det var kul.
Träffar nog henne i helgen med!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA fan va nice :P då väger vi oss på Måndag o så kör vi därifrån från 1 juni- 1 juli ;)



Okej men då bokar vi dom två så fort det går!!:)

2010-05-28 @ 23:29:03
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har bokat in nu med på måndag klockan 19:00 :D

2010-05-29 @ 11:10:18
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0