Ta det lungt som en filbunke.

Har tagit det lungt idag. Inte gjort speciellt mycket.
Suttit vid datorn typ hela dagen.
Men har varit lite duktig med har tvättat en massa
typ 4 tvättar, inte bara min tvätt då. :P

Fast gjorde ju några magövningar i morse när jag vaknade.
Eftersom jag inte orkade att åka in till gymmet imorse
så gjorde jag lite hemma. Vart inte så mycket men några sittups och lite.

Men imorron blir det andra bullar.
Då ska jag in och träna med Bine på gymmet.
Det är bra, snacka om att jag kommer få motivation då.
För det är ju mycket roligare att träna med någon,
även fast man inte pratar med varandra eller så. Men det blir ju en annan känsla.
Man tar i lite extra på nått sätt tycker jag.


 





Hittade ingen bild på mig och Bine tillsammans, som såg normal ut :P


Kommentarer
Postat av: chris

vill du köra ett danspass med mig någon dag? :)

2010-05-20 @ 18:26:30
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0