Party ikväll!

Just nu sitter man på jobbet, händer inte så mycket just nu.
Men för en timme sen då jävlar var det full rulle.
Hann inte ens svara i telefonerna för att det var så himla lång kö.
Men snart så slutar man, det ska bli riktigt skönt.
Bara 45min kvar, och sen stämplar jag ut.

Då blir det att dra hem till Bine en liten stund för att göra sig lite iordning.
Nu ser man ju inte så jätte snygg ut direkt efter typ 8 timmars jobb :P
Så får ju bättre på det lite.
För sen runt 7 blir det fest hos Robin för att våran underbara Malin fyllt 20 igår.
Så det ska bli riktigt kul att sitta och snacka lite med brudarna.
Blir ju även att pimpla lite vin, men inte för mycket jobbar ju även imorron också.
Så blir en lung kväll ikväll så att jag orkar med att jobba imorron.

Men nu längtar jag till första glasset vin!

 



Kommentarer
Postat av: Martina

jävla alko ;)

2010-05-15 @ 21:29:46
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0