Sporthallen

Den här helgen blev det att jobba i sporthallen då, defenitivt inte det roligaste stället att jobba på då man jobbar själv hela dagen.
Först öppna och sen stänga och det enda som finns att göra är att städa. Hatar att städa.
Men gick ju bra igår, satt mest bakom disken och kollade på sommarchemat.
Än så länge idag har det ju gått bra, men dagen har ju bara börjat.
Fast har lite annat att göra idag med så det ska nog gå bra. Lite jobbigt bara att jobba till kvart över 8 ikväll.
Sen så ska jag stänga nästan hela sporthallen också inte bara gymmet, så kommer ju bli lite mer tid för det också.
Bara hoppas på att det inte är en massa jobbiga människor kvar när jag ska hem, fast det tror jag ju inte.
De frågade mig i veckan om jag kunde jobba i sporthallen istället för i simhallen. Jag är ju för snäll så jag kunde ju inte säga nej.
Hade bara önskat att det inte var den här helgen eftersom jag igentligen skulle jobba i simhallen.
Hade ju kunnat fått så mycket mer timmar då. Men man ska ju vara glad att man har nått.

Men nu tillbaks till jobbet kanske. Hade ju lite att göra som sagt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0