Hamnfestivalen.

Den här helgen blev det att jobba, så sitter på jobbet nu.
Kommer inte så jätte mycket folk idag, men det är lite skönt att det är lungt.
Känner mig lite seg idag nämligen. Men imorron blir det nog annat, då kommer
det säkert att vara folktomt :P. Vi öppnar ju nämligen tinnis imorron, så då kommer säkert
alla att gå in där ute, om det är fint väder vill säga. Men som jag har läst ska det ju
bli det. Så man får väll hoppas på det bästa.

Men ikväll sen, eller om sisådär två timmar typ, så blir det att träffa brudarna.
Då blir det lite grillning, vid märten typ tror jag nog vi bestämde.
Efter det blir det att gå ner till hamnfestivalen och kolla läget där.
Igår var det tydligen inte så jätte kul, men jag tror nog att det kommer vara
 roligare ikväll då jag vet en massa kompisar som ska dit.
Det blir ju vad man gör det till också, man får helt enkelt se till att ha super
kul med sina kompisar som man är där med. Jag tror nog att det kommer att
bli en lyckad kväll.
Men nu längtar jag till första ölen, är så himla törstig på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0