Fartdårar.

Idag blev det minsan att träna lite igen. Tränade i typ en och en halv timme.
Sen cyklade jag hem i det jätte fina vädret.
Var helt underbart att cykla idag, eftersom att det blåste lite vart man inte svettig.

Men vid aska griftegård, där vägen är krokig, stod en polisbil och assistanskåren.
Det var nån galning som hade kört rakt in i skogen och in i ett träd.
Hur lyckas man med det liksom. Han måste ju ha kört svinfort, eller typ blundat medans han körde.
Jag förstår mig inte på folk som inte kan köra efter sin egen förmåga, de har så brottom
att de bara kör så fort som möjligt. Den anvisade hastigheten är ju där för en andledning liksom.
En del människor borde verkligen inte få ha körkort. Finns så många dårar ute i trafiken.
Man tycker ju att folk borde lära sig när det är så himla många olyckor i trafiken varje år.
Men de verkar som om ingen direkt bryr sig eller tänker att det kommer ju inte hända mig.
Men förr eller senare så har man inte så tur längre, då är det bara att hoppas på att man inte skadar
nån mer än sig själv.
Visst gillar jag med att köra fort, men jag kör bara så fort så att jag hela tiden har bilen under kontroll.
Jag vet att man inte riktigt kan säga så för det kan ju hända en massa saker även fast man tycker att
man har koll på bilen, men jag är ju ganska duktig och håller hastigheten på vägarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0