Skattepengar

Igår innan bion tog jag ut lite pengar och jisses vilken överaskning man fick då,
skattepengarna hade kommit. Fy fan vad najs säger jag bara.
Man fick ju inte lite pengar tillbaka, så nu blir det att tänka ordentligt vad
jag ska göra för pengarna. Vill ju inte bara slösa bort dom på en massa strunt.
Men lite ska till mamma och sen ska jag spara lite till framtiden. Men det blir ju några tusen kvar
efter det, så funderar på om jag ska köpa en laptop till mig. Men det rä svårt för jag har ju ändå inget
 internet till datorn då. Så då känns ju det lite onödigt. För det vill man ju ha, vad ska man annars
ha datorn till typ. Så blir att ta en riktigt funderare på det.

Men blev att typ fira lite att skattepengarna kommit igår efter bion.
Jag, Hanna och Malin satte oss nämligen på 55:an en liten stund och tog några öl,
eller dom tog öl och jag drack cider. Men var riktigt trevligt att sitta där och
snacka en massa strunt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0