Helgen.....

Har hänt förbannat mycket den här helgen känner jag.
Knappt haft tid till att andas, fast lite skönt med att ha mycket att göra.
Men i fredags så jobbade jag hela dagen, stängde på simhallen då.
Inget stämde heller när det var dags att stänga så var tvungen att räkna pengar
hur länge som helst, så slutade med en enorm diff. Men men inte så mycket att göra åt.

Igår jobbade man hela dagen med, började kl kvart i tio och slutade kvart över sex.
Men under dagen så kom henke förbi en lite sväng, så vi satt och snackade en massa
tills kl var typ halv två. Då vart jag själv igen.
Så när det var dags att åka hem så blev det att ta tvåan till lambo då slaka bussen
inte skulle gå förns kl 22.00. Hatar verkligen att slaka bussen aldrig åker när man
vill att den ska åka.
Men vart ju hemtad i lambo i alla fall, och så var var mina fastrar där. Så vart att
spendera hela kvällen och halva natten med dom. Men hade jätte roligt, tror vi väckte
typ halva kvarterat så som vi pratade och skrattade. Är ju så sällan man träffar dom
då de bor i Stockholm och Göteborg. Så det finns ju en hel del att prata om.
Men vart att gå ovh lägga sig kl halv tre på natten. Då var man ganska så död.

Idag så sitter man också och jobbar då. Började kl ett idag och jobbar till kvart
i sju. Fast dagen har gått jävligt fort idag ändå.
När jag kom så gick kerstin på lunch och nån minut efter det kommer henke
och så ger han mig tre helt underbara röda rosor. De var verkligen jätte fina.
Vart typ helt stum och visste inte vad jag skulle säga till honom, var så himla
söt grej att göra. Så han stannade och höll mig sällskap till typ kl var tre.
Så nu sitter man här och gör typ ingenting. Men är ju som tur är inte så jätte
lång tid kvar nu tills jag stänger och har lite administrativa uppgifter att göra.
Så snart får man åka hem, då blir det att slänga sig framför tv:n och slappa.

haha läste allt jag skrivit och fan vilket långt inlägg det vart idag.
Får se hur många som orkar lästa igenom hela det. :P






Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du bloggar, ett tips är att ändra typsnittet. Det du har nu är ganska jobbigt att läsa. Ta det enklast möjliga ;) Kram

2010-06-13 @ 21:52:46
URL: http://angelica-j.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag läste hela ;) gulligt av honom :D måste ses snart, skulle du också träna ikväll?<3

2010-06-14 @ 13:38:52
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0