förbannade dator

Min dator blev kaput i måndags, så skärmen funkar inte.
Men igår så kopplade pappa in internätet i den bärbara.
Hatar tekniska prylar :P Så har inte kunnat göra ett dugg nu på några dagar.
Som tur är har jag ju inte vart hemma tisdag och onsdag.

Vart iväg och haft en helt himmelsk stund. Finns nog inget annat sätt att beskriva det.
Har aldrig haft den här känslan förut, jag vet inte vad jag ska göra med den.
Känner mig lite förvirrad, men också känns det ju helt underbart.
Jag får helt enkelt inte bli rädd och backa undan som jag har gjort förut.
Måste verkligen kämpa för mig själv denna gång.
Om jag kämpar kan ju detta bli något helt underbart, något som jag aldrig
har gjort förut och självklart vill jag ju ha kvar den här känslan.
Vill nog aldrig släppa den. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad för din skull gumman <3

2010-06-03 @ 00:09:24
URL: http://bunnee.blogg.se/
Postat av: chris

fan sofia det kunde lika gärna vara jag som skrivit det där i början av mitt och jonas förhållande men titta jag vann över mina duman tankar och det kommer du med göra :)

2010-06-04 @ 16:09:32
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0