Uppe med tuppen.

Dagen efter mår man ju aldrig riktigt på topp.
Idag var inget undantag, utan man mådde lite pyton i morse när
man vaknade. Alla gånger man vaknade. Vart ju så att jag vaknade
typ 5 eller 6 gånger innan det var dags att gå upp. Har dock ingen
aning om vad klockan var vid dessa tillfällen men när jag väl gick upp
så var klockan bara kvart över 8 typ. Fattar inte att jag orkade gå upp
så tidigt. Det brukar jag inte göra annars.
Så vart att vaknade till med lite knäckebröd från bine.
Gött var det faktiskt. Efter det mådde man lite bättre, men det är ju
mycket möjligt att det är lite tack vare den mega stora kebaben man åt i går natt.

Sen vart det att hjälpa Bine med att sätta ihop en ikea hylla. Det gick 
förbannat lätt faktiskt. Brukar vara lite trix med dom men det gick 
som smort. När vi var fördiga med det kom amanda och lite efter
amanda kom Bines mamma och hennes bröder. Riktigt trevligt att träffa
rosita igen, var ett tag sen. 

Sen när det började närma sig 2 så vart det att åka in till stan och
shoppa lite faktiskt. Hittade ett par skor, ett par shorts och en tröja.
Då var väll klockan typ 10 över 2 så vart att små springa lite till
jobbet så att man skulle hinna i tid, och det vart precis.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0