Prince of persia

Efter jobbet idag då vart det först att gå och shoppa lite med Henke.
Sen gick vi till sf och titta på bio, vart prince of persia.
Den var riktigt bra tycker jag. Var lite komisk också vilket jag inte trodde.
Men måste rekomendera den till alla som  inte sett den.
Super bra helt enkelt.
Efter bion då var kl typ halv 6, för den gick nämligen bara kl 15.15,
så vart det att gå lite mer på stan. Jag hitta några tröjor på gina.
Sen hittade jag lite snygga kläder till Henke med.
Hittade en massa mer, men han är ju så kräsen så vart inte allt som jag
tyckte han skulle köpa. Men en riktigt trevlig dag på stan var det.


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Jag undrar om du kan slösa lite av din värdefulla tid och rösta på min skodesign?



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz



Om du röstar så kommentera gärna på min blogg. Du får en länkninge om jag vinner. ^^

Jag är jätte tacksam! <3

2010-07-16 @ 21:40:18
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0