Flytt och vin

1 Juli igår och Bine har nu flyttat till egen lägenhet.
Är så jävla avis på henne. Vill med flytta hemifrån nu.
Men vart iallafall att åka dit på kvällen och dricka lite vin med
bine, hanna, malin och steffi. Vi hade det riktigt trevligt.
Sen när det var dags för en del att åka hem stack jag, bine och malin
ut en liten stund på krogen. Vart två cider var där typ.
Träffade även min älskade nasse, vart paff när jag såg henne där på
plaza men så underbart att träffa henne.
Så vi satte oss en liten stund på 55:an med och drack en god
jordgubb/lime cider.
Efter det gick jag och bine till en matvagn på stora torget och köpte
kebab och bine köpte nån falafel rulle.
Gött som fan va det när man kom hem till bine. Men så jävla mycket.
En jävligt rolig kväll hade man igår. Inga bilder dock som vanligt. :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0