Panik på morgonkvisten

Vart en aningen sent igår. Åkte hem till Henke med sista bussen
kl 23,33. När vi kom hem käka vi och sen satt vi uppe ett tag till så kom väll
inte i säng förns halv 2 typ. Korten från igår har jag inte fått än så
lägger in dom imorgon eller nått.

Men nu på morgonen så var det för jävla skönt att sova.
Så vaknade inte av att alarmet gick av, fortsatte bara sova, jävligt skönt.
Men sen så vaknade jag av att det ringde i telefonen, han dock inte svara
men då kollade jag på klockan och såg att hon var 7. Toppen då jag började
kvart i 7. Fick en anningen panik och slängde på mig kläderna och sprang till bussen.
Som tur var kom bussen typ precis då. Sen så var ju lyckligts vis therese på jobbet
så hon kunde öppna.
Men fy fan vilken panik jag fick imorse när jag såg vad klockan var.
Jag alvarligt talat studsade upp ur sängen. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0