Fest på kristinelundsvägen

Fy fan vilken dag det vart igår. Åkte runt som en jävla apa överallt verkligen.
Så är bilen helt cp med, så det gick inte så jätte bra att komma framåt
över huvud taget. Men det gick efter ett tag.
Sen vart det lite förfest hemma hos mig. Var riktigt roligt måste jag säga.
Vi var inte så många människor bara, martina, fija, bine, collen, ewe, coffe,
henke och jag. Men fan det räcker, va så jävla kul. Så han man ju prata med alla
med. Gjorde en bål med till alla med, eller bine gjorde bålen. Riktigt duktig var hon.
Sen vart det ganska tidigt att åka in till stan och gå lite på krogen.
Vart att gå till platå, men fy fan vad dyrt inträde det är hundra jävla spänn.
Tycker det är att ta i lite väl mycket asså. Men vart att ganska snart efter det
gå till burger king och äta lite, så jävla gött det var.
Sen vart det hem till mig igen med henke. Så det vart att ringa en taxi,
super billigt vart det faktiskt bara 160 spänn, tack vare henke.
Men fan en mycket trevlig kväll allt som allt. :)














   









  

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0