bra när jobbet ger en fördelar.

Så idag vart det att gå en sväng på stan med älskling.
Först att hämta mina skor som jag klackat om , efter det till henkes trafikskola
för att fixa några tider som han ska köra på. Sen vart det till banken för att skaffa ett
konto utdrag till henke och mig för att stångåstaden vill ha det. Först gick henke till kassan
och fråga om det gick att göra det där. Men det gick inte så vi fick ta en kölapp. Men hon
som stod i kassan kände igen mig från tinnis så då behövde vi inte vänta utan hon hjälpte
oss ändå. :-) super snällt. Bara för att jag hjälpte henne på tinnis med en grej.
Men nu är man på väg hem till henke och där blir det att dricka lite p2. Mums





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0