Ut och supa för hela slanten

Igår vart det att åka till martina för att fira att hon snart fyller 20.
Så nästan alla brudar var där.
Vi gick till kniv å gaffel och åt mat, helt otroligt gott va det.
Efter det vart det direkt ut till krogen, så vi landade på platå.
Tog en jätte god shot, bartender vispade ihop nått, smackade
hallon och absolut igen sprit. Efter platå vart det att gå en sväng till plaza.
Tog en shot där med, och dansade lite. Sen sprang jag vidare till
pitch black och möte upp älskling. Där vart det att ta en shot också.
Fast den var svin äklig så. Sen sprang man tillbaka till plaza då,
men kom nästan inte in där för en polis stod utanför och jag orkade inte stå
längre så lutade mig mot henke och polisen bara, antingen så åker ni hem eller så
kör vi henne till sjukhuset. Både jag och henke bara vi åker hem. Sen gick ju så klart polisen
och då var det bara att knalla in på plaza ändå. Ja så kan det gå.

Men en helt otrlogt rolig kväll var det, kommer komma ihåg den länge.
Bilder kommer så fort nån lagt upp några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0