Fan vad dålig jag har blivit på att blogga.....

Fy tusan vad dålig jag har varit på att blogga känner jag,
inte skrivit på hur länge som helst.
Men nu blir det att lägga in lite bilder från förra helgen då jag äntligen
var ledig efter att ha jobbat sju helger i rad.

Vart då lite singstar tillsammans med therese, ewe, collen och henke.
Var förbannat roligt måste jag säga sen utgång på krogen,
vart pitch black. Så vi dansade som tusan, vart lite fuller tror jag.
Men ingen slår therese den kvällen, haha, hon kunde inte ens gå typ.
Efter krogen satte vi oss på kebabbaren, jag och therese tog som vanligt
kebabrulle. Är ju bara så fruktansvärt gott asså.
Men en riktigt minesvärd kväll vart det defenitivt.

 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0