Vilket jävla väder

Fattar inte att det är maj nu. Det brukar ju vara lite varmare.
Eller åtminstone mera sol. Nu är det bara molningt hela tiden,
och så blåser det. Då blir det ju så jävla kallt.

När jag vaknade i morse, eller för nån timme sen
så var det jätte soligt och fint väder, blåste lite men det såg
ut som om det var jätte varmt.
Och nu, bara en liten stund senare så är det molningt som tusan. :/
Irriterande måste jag säga. Jag som hade tänkt och cykla ner till konsum.
Det ser inte lika lockande ut längre.
Men fan det måste ju göras, har ju ingen frukost och är super hungrig nu.
Får se om jag kommer upp för slakabacken på hemvägen :P

Ikväll sen blir det iallafall att träna lite med bine, och steffi med tror jag. :)
Behövs verkligen var ett tag sen jag var på gymmet nu.


.

hehe hittade en super gammal bild på mig och bine!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0