Lite mer hamnfestival.

Vi va ju på Hamnfestivaleni lördags, var väldigt mycket folk men inte så roligt.
Fast heller typ ingen stans att sitta så väldigt trångt. Så vi var inte där
så länge utav vi stack till krogen istället ett tag, vart plaza då Malin
och Hanna satt där. Så blev nästan alla brudarna till slut då.
Men det var en riktigt rolig kväll. Den tog ju aldrig slut heller då vi
gick på efterfest hos macke, jag, martina och malin. Så kom inte hem
till martina förns klockan var typ 20 i 6. Så då var man helt död typ.
Så vart att sova typ en och en halv timme fö mig  då jag jobbade i söndags.
Men sånt får man stå ut med ibland helt enkelt.

Vart lite bilder från i lördags så tänkte jag skulle lägga in dom idag.
Va en riktigt härlig kväll med brudarna.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0