Ikea

Vart att gå upp tidigt idag.
Åkte till bine vid halv 10 för att följa med till ikea.
Men vart bara en sväng på rusta och jysk.
Men när jag var hos henne på morgonen så började hon att hjälpa mig
 att göra om min blogg, men vi kom inte så långt. :P
Hade inte så bra fantasi där på morgonen så det stod still i hjärnan helt enkelt.
Så nu ser bloggen ut så här ett tag får se när jag fixar det :P

Vart efter det att följa med familjen till min moster och hennes man. 
Va ett tag sen man träffade dom så det va kul att få träffa dom.




Så måste man ju säga Grattis till MALIN idag då!!
20 år idag din lilla skit :D
Imorron vet man ju vart hon kommer gå så fort hon vaknar!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj Fialialaa, får hjälpa dig så fort jag kan omdu vill, maila mig med bilder, och sen vad du vill ha för färger o allt om du vill alltså. Pusssss påre sysn imorn ???

2010-05-13 @ 22:11:20
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0