Bosses glass. :)

Han inte skriva nått igår när jag kom hem så tänkte ta gårdagen idag istället. :)
Det började med att jag och Bine tog en runda på gymmet, super nice var det.
Sen tänkte vi ta bussen in till rece för att Bine hade lite bråttom,
skulle med tåget för att hon skulle jobba.
Så då gick vi på 19 på tinerbäcksbadet, det står ju att den ska åka till rece,
Men gud så fel det va för den åkte ju runt och så kom vi till simhallen igen :P
Så det var bara att hoppa av bussen och gå in till rece istället.
Eller typ småspringa lite vart det. Men Bine han med tåget iallafall, vilken tur.

Då vart det för mig att ringa steffi, och så i sista sekunden hoppade jag
på tåget till vikingstad.
Sen vid 5 så åkte vi tillbaka in till stan och gick runt och kikade lite.
Vart dock inget inhandlat för mig.
Efter det så gick vi till Bosses glassbar, godaste glassen i stan.
och jag tog limesorbet, men de hade bara en halv kula av det så jag
fick en halv kula av polka och en marängsviss för priset av två kulor.
Det var riktigt mumsigt.
Var en riktigt hälig dag med mycket att göra. :)










Kommentarer
Postat av: chris

Ja absolut det låter som en bra ide :)

2010-05-21 @ 14:10:48
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0