Bloggen

Satt igår kväll och fixade lite med bloggen. Är inte färdig än men den ser bättre och bättre ut hela tiden.
Bine tippsade mig om en sida som hjälper folk med att komma igång med sin blogg:
designadinblogg.se, är en super bra sida. Den tar upp alla saker som är bra att veta i början,
sånt som man kommer igång och kan designa sin blogg ordentligt helt enkelt.
Hade defenitivt inte lykas gjort något på min blogg om jag inte hade haft hjälp av denna sida.
Så tipsar verkligen om denna blogg!!

Men kommer nog att tigga lite hjälp av Bine med.
Jag har ju inte photoshop på min dator så kan inte göra nån snygg bild att ha högst upp på sidan.
Men en sak i taget helt enkelt. Är en hel del kvar att göra.
Vet inte ens om jag vill ha lila på min blogg,
men nått somrigt vill man ha nu när det snart är sommar iallafall.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0