Ta tag i det nu igen...

Idag har jag äntligen tagit tag i träningen igen.
Var nästan två veckor sen sist, och det kändes verkligen
idag när jag sprang på motionsbandet.
Orkade inte lika mycket som jag gjorde förut.
Plus att man har varit så jävla onyttig den senaste veckan.
Supigt lite då och då, när man inte borde. Plus ätit en massa onyttigt
också. Men nu jävlar ska det bli andra bullar. 
Ska ta och komma igång med tränigen igen tänkte jag. 
Så typ träna tre gånger i veckan, om jag inte jobbar för mycket.
Då bli det lite svårt.
Men det är ju verkligen så skönt att träna, när man är färdig
då känner man sig så himla duktig. Vill verkligen komma tillbaka
till det jag var för ett år sen. Några kilo lättare var man då, så ska
verkligen försöka att komma tillbaka till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0