Piercing

Vart att gå runt på stan i går och gå in mina nya skor.
Fick en liten knäpp då med så bestämmde mig för att ta håll i örat.
Så jag gick till brännpunkten och gjorde ett håll ute på kanten på höger örat,
super snyggt vart det.
Sen gick jag också till federal och tog håll i den lilla snibben i örat.
Velat ta håll där ett bra tag nu, så varför inte görat när man ändå har lite
pengar till övers.
Men jag trodde att det skulle göra super ont, men det var faktiskt
inte så jätte farligt. Det ondaste var ju när han körde igenom
nålen, men annars så gick det super bra.
Så nu är jag hel nöjd, blir inga fler håll i öronen nu.






Kommentarer
Postat av: chris

jaa jag ska dit :)



jag har med velat ta mer håll i öronen men när jag och ella fick iden att vi skulle göra det kosta det 150 för ett håll på ikano Borde finnas billigare ställen. Vad kosta det för dig?

2010-06-17 @ 10:59:20
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: chris

ja okej 110 är ju okej ändå :) vill ju ta fler håll! :) men oj 600 trodde inte det va så dyrt att ta där ^^



haha men vad då, tror du inte att jag kan ha de där kläderna på midsommar? lätt kläda chris liksom ;)

2010-06-17 @ 21:39:08
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0