Gbg.

Så imorron blir det att åka till Gbg då till syrran. Åker med hela familjen ner dit.
Så på lördag så blir det väll mest att sitta och göra ingeting,
eller möjligtvis gå lite på stan.
Men sen på söndagen så blir det Liseberg. Dock har man ju redan varit där två gånger
redan, innan det öppnade, men liseberg kan man ju inte få för mycket av. eller? :P

Men skriver idag för att jag kommer ju antagligen inte att sitta vid datorn i helgen.
Så ska se till att ta lite bilder och lägga upp dom när jag kommer hem.
Om nu datorn funkar, vilket inte är så troligt men man får ju hoppas.

Längtar till nästa helg. och midsommar. :)




Kommentarer
Postat av: chris

ja jag vet :/ fattar inte vr det ska vara så dyrt att ta på piercing ställen:S därför jag tog mitt håll i näsan utomlands billigt och ingen åldersgräns :)

2010-06-18 @ 16:54:01
URL: http://chriisss.blogg.se/
Postat av: chris

ja men va ju bara 14 då så va ju länge sen haha ^^ ja 600 är lika dyrt som att pierca tungan liksom:P det kosta det ju för mig ^^



men på midsommar ska du med till festen i mantorp då sen lr ska du träffa din pöjk lr nåt? :)

2010-06-21 @ 11:29:00
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0