Regn och Rusk.

Just nu sitter man på jobbet då, händer typ inget så tänkte jag kunde passa på att skriva ett inlägg.
Har ju inte hänt speciellt mycket idag. Vart att gå upp runt 10 så att man han med
pappa in till stan. Vart nämligen att träna lite grann då.
Efter träningen tog jag det lungt i en timme, gick runt lite på stan och sen vart det
att börja jobba kl 3, jobbar till kvart över nio ikväll.

Måste bara säga att jag verkligen hatar det här vädret.
Imorse när jag åkte hemifrån var det jätte fint och solen sken, det var super varmt då.
Sen typ 3 timmar senare efter att jag tränat var det mulet och sen så kom regnet och det verkligen
pissade ju ner. Då var jag på väg tillbaka till simhallen från stan och min jacka var verkligen inte
vattentät så vart helt dyngsur. Nästan hela linnet jag hade på var var super blöt.
Men som tur är det ju varmt inne i simhallen iallafall, så nu är man ju torr.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia, har en liten plan.. Beach 2010 närmar sig vettu.. Vill du ha tävling? den som går ner 4 kg snabbast? hahaha



Aja i alla fall ska vi köra BodyAttack®

19.00 på måndag?



Vill du pröva Cykel activio® 17.00 på söndag??



Functional Moves® 20.00 På Torsdag ?



hehe, Säg till om du vill köra något av de/alla :D jag är på i alla fall!

2010-05-28 @ 00:13:27
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0