Veckan....

Den här veckan kommer det inte hända så mycket. Är ju ledig alla dagar
förutom fredag. Så blir nog att träna en hel del skulle jag tro.

Ikväll blir det att träna med bine och steffi.
Imorgon ska jag nog springa spåret och åka till Henke om han har tid.
Sen onsdag och torsdag så ska jag träna lite till.
Fredag jobbar jag men hade nog tänkt att hinna med och träna innan.
Sen i helgen blir det att åka till Gbg och hälsa på syrran.

Så lite blir det att göra i veckan i alla fall.tur det är ju så tråkigt at bara
sitta hemma och kolla in i vägen :P






Kommentarer
Postat av: Martina

fia.....midsommar ? :D

2010-06-14 @ 22:57:20
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0