OMG.

Så vart att spendera lördagen med brudarna och så Henrik <3 min pojkvän.
Känns lite knepigt att säga det, första pojkvänen liksom. Men det känns
även helt rätt. Känns helt otroligt att jag har hittat någon som jag tycker om
så himla mycket.
Vart iallafall att vara hos märten och förfesta, så vart lite supande.
Efter det vart det plaza. Så vart typ en drink för mycket där.
Så man var ju en anningen onyckter när man tog sista bussen hem till henrik.
Men morgonen sen går inte att beskriva helt otrolig.


Märten och fija. :)


Kommentarer
Postat av: Maddi ♥

Härlig blogg! Ska börja följa den :)

Läs gärna min blogg nu också (:

2010-06-08 @ 19:07:30
URL: http://myownwayy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0