Midsommar.

Det var verkligen vart en riktigt händelserik helg.
Men i fredags så var det grillning och förfest hos steffi.
Alla brudarna var där, plus henke, staffan och jossis kille.
Men vi satt och grillade och snackade en massa och så spelade vi lite
med andra ord. Super roligt spel.
Sen vart det att dra in till stan en liten sväng dra på krogen tänkte
vi men det kostade 100 spänn att gå in på plaza så det känndes
jävligt onödigt så vart bara att sätta sig och käcka och sen drog vi hem.
Fast steffi, staffan och bine gick till la scala, hoppas dom hade kul där.

I lördag sen vart det att jobba en liten stund, 3 timmar.
Sen efter det vart det att dra till collens land med Henke.
Maya och Emma var ju där också så några man kännde var det.
Men det var lite segt i början men sen kom det igång ordentligt.
Satt och snacka en massa med alla människor och vart en anningen full.
Så blir det när man dricker hembrännt, fan jag måste hålla mig borta från det.
Vart även en hel del drama denna kväll. Plus att jag sa en del saker som var så jävla
dumma och så jävla onödigt.
Hoppas ni förlåter mig, fan hatar att när jag är full öppnar jag käften och den bara
går i ett, finns inget stopp på den då.

Igår sen var man ju en anningen bakis, så vart att komma hem och sen
typ ligga och halvsova framför tv. Riktigt skönt det.


Har tyvärr inga bilder från helgen får se om man kan få tag på
några och ladda upp här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0