Drick med motta.

Vart att åka till Henke igår vid 2 och sen dra till Collen.
Där vart det en massa supande, och en aningen för mycket för min del.
Eve. Maya och bulan var också där. Var en riktigt trevlig kväll.
Men jag undrar hur de stod ut med mig när jag vart som värst.
La mig nämligen och däckade på gräset i en filt, i en timme typ.
Mådde inte så jätte bra där ett litet tag. Men efter lite sovande så mådde jag
bättre och då var jag med igen. Det är bara att köra liksom.

Men får se till att ta det lite lungt nu tills middsommar.
Annars orkar man väll inte med att supa två dar i rad.
Men ska bli jävligt kul den här middsommaren.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska bli sjukt kul :) Jag och Bine ska inte med till Mantorp sen, vi funderar på krogen om vi inte hitar någon fest inne i stan, eftersom vi måste ta sista tåget annars (kl 1 typ) så om du och henke inte ska dit kan ju ni också stanna hos mig och sen dra in till stan med oss :) <3

2010-06-22 @ 22:01:17
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0