Blå lagunen

Igår vart det att åka till blå lagunen och bada lite.
Det var hanna, micke, steffi, malin och bine som åkte dit.
Så spelade lite kort och snackade lite, mycket trevligt var det.
Men smart som jag var hade jag ju inte smörjt in mig innan jag åkte,
det såg ju lite grått ut så tänkte att jag inte behövde det. Väldigt osmart
var det för nu är jag super röd på högra sidan av låret och upp lite på ryggen.
Det gör en anningen ont.

Men efter det vart det att åka hem till Henke. Vi kollade på film
sebbe hette den, var faktiskt riktigt bra. Fast slutet var lite osamanhängade.
Fast blev att lägga sig tidigt redan vid 22.00. Så var ju inte ett dugg trött då.
Men började ju kvart över 6 i morse och gick upp 5 så då är det ju bäst
om man sover lite grann. Fast var lite svårt att sova, brukar va så varmt i henkes
rum men i natt var det istället super kallt, så vaknade ett antal gånger under
natten och försökte linda in mig i täcket.





Kommentarer
Postat av: chris

ja okej vad synd. ja usch jag jobbar varje dag nästa vecka :(

2010-07-16 @ 11:15:04
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0