21/7-2010

Vart ledig idag från jobbet då. Skönt var det att bara ta det lungt.
Sen blir det jobb resten av veckan. Så jag hoppas verkligen att
det inte ska regna så mycket som det står i tidningarna och på nätet.
För då kommer det vara så jävla tråkigt att jobba, kommer ju inte
finnas nått att göra om det inte kommer nått folk. Så hoppas att det blir
lite sol, och inte bara regn.

Men idag på min lediga dag hade jag ju tänkt att spendera den med
Henke <3. Men det gick inte riktigt som planerat då han har fått 40 graders
feber. Tycker så synd om min älskling. Är verkligen inte kul att vara sjuk.

Men gissa vad jag gjorde igår. Jag cykla in till jobbet och på halva vägen
märkte jag att jag glömt mobilen hemma. Toppen på det asså.
Så hade en aningen panik hela dagen. Man funkar ju inte utan sin mobil.


Kommentarer
Postat av: chris

aha det va ju synd :/

2010-07-22 @ 11:08:58
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0